21 augustus 2014

JAPAN HERE I COMEEEEEEE !!!!! :D

English Translation Below

VANDAAG IS DE DAG!!! Ik ga eindelijk naar Japan! Ik heb er super veel zin in, maar ik realiseer het nog steeds niet helemaal. Als je me vóór gisteren gevraagd zou hebben wat ik voelde dat ik zou gaan doen, zou ik het niet weten. Ik had eerder het gevoel dat ik terug naar het Leeuwenhorst zou moeten dan dat ik daadwerkelijk het uitwisselingsjaar tegemoet ga, haha. Best vreemd eigenlijk, dat je iets waar je bijna 2 jaar mee bezig bent nog steeds niet realiseerd. Hoe dan ook, ik begin het nu te voelen. :-) Mijn koffer is nog steeds niet helemaal ingepakt, en ik moet nog steeds even naar de supermarkt om wat stroofwafels en alles in te slaan. En ik hoop dat mijn handbagage binnen de limieten blijft... wordt nog een uitdaging, haha. (7 kg is de max...)

Ik werd vanmorgen wakker in mijn eigen bed voor de laatste keer, en dat was een beetje vreemd. Tegelijkertijd denk ik aan hetgeen dat me staat te wachten, dus ik heb er echt veel zin in. Kan niet wachten tot ik in het vliegtuig zit en iets kan zeggen in de trant van ''PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF'', haha! Ik ben al die voorbereidingen inmiddels zat, en voel dat het gewoon tijd is om te gaan. Ik ga over ongeveer 2.5 uur weg van huis naar het vliegveld. De volgende post zal vanuit Japan zijn!

Dagi Nederland!
HALLO JAPAN!!! :D

Tot spreeks! 
-------------------------------------------------------------------------------------------- TODAY IS THE DAY!!! I will finally go to Japan! I am very excited, but still don't realise it for the full hundred percent. If you would have asked me before yesterday what I felt like I was going to do, I could say anything, even going back to my 'old' high school here was an option haha. I am surprised by the fact how less you can realise something you're busy with for almost 2 years. But however, I start to feel it now. :) My suitcase is still not completely pact, and I still have to buy some Dutch things at the supermarket. Plus I hope things will fit in my carry-on baggage, haha. Will be another challenge... (7kg is max...)

I am so glad! I woke up this morning in my own bed for the last time, and it was a little strange, but at the same time I realised what I am going to do. So, I am excited and can't wait to be in the plane and just say ''PFFFFFFFFFFFFFFFFFF'', haha! I am tired of all those preparations, and feel that time has finally come to leave the Netherlands and fly to Japan! I will leave my house in just 2.5 hours to go to the airport. The next post will come from Japan!

Bye bye the Netherlands!
HELLO JAPAN!!! :D

See you guys!

1 opmerking:

  1. Haa Rick :)

    Dat viel niet mee om vandaag, voor zo'n lange tijd, afscheid van je te nemen man. Het is even niet niks zo lang weg, en zo ver van huis. Wetende dat ik je lange tijd niet even kan aanraken en omhelzen....
    "Een jaar is best snel om hoor pap", zei je nog tegen me om me gerust te stellen. Nou zo makkelijk gaat dat niet ;) Maar het komt goed, we zullen er er echt wel aan wennen hoor ;)

    Na een enorme inzet en doorzettingsvermogen, is het jou uiteindelijk toch gelukt om dit vandaag te laten gebeuren. Jij hebt bereikt wat je al zo lang, en zo graag wilde doen: "Een jaar naar Japan!"
    Thuis liep je ook maar te zingen alsof er niets aan de hand was. Zo ben je gewoon ;)
    Je was er vandaag dan ook helemaal klaar voor en dat straalde je ook uit. Ik ben bere trots op je man!!!
    Inmiddels ben je om 21:30 uur (onze tijd), samen met Sophie en Laura, geland in Dubai, om na zo'n 3 uur weer door te reizen naar Tokio. Nog een hele reis te gaan voordat je daar, ergens vrijdagmiddag aan komt.
    Ik weet zeker dat al je inzet wordt beloond en dat het een fantastische ervaring gaat worden. Dit wordt namelijk jouw jaar!
    Ik wens je heel veel geluk en plezier de komende tijd en hoop snel van je te horen.

    Love you!
    Pap (en Mam)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het heel leuk vinden als u een berichtje achterlaat. :-)